یزدفردا: فرمانده انتظامی شهرستان بافق، از بازگرداندن ۱۰۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته توسط پلیس فتای بافق خبرداد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ شهرام طولابی نژاد گفت: با هشدار‌های فراوانی که در زمینه پیشگیری ازکلاهبرداری به مردم ارائه شده، انتظار بیشتری می‌رود تا مردم درخرید‌های اینترنتی خود دقت لازم را به عمل آورده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. 

وی ادامه داد: پلیس فتای شهرستان با اطلاع از کلاهبرداری مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یک نفر، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری کلاهبردار را در دستور کار قرار داد و با بررسی‌ها و اقدامات لازم مشخص شد که مالباخته با خرید اینترنتی و پرداخت وجه فوق، مورد کلاهبرداری قرار گرفته و کلاهبردار نیز پس از دریافت وجه، پاسخگوی وی نبوده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، تصریح کرد: در این خصوص، پلیس فتای شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضائی، موفق شد متهم را شناسایی و مبلغ کلاهبرداری شده را کشف و به حساب مالباخته بازگرداند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان اینکه در همین خصوص پرونده تشکیل و جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا ارسال شد خاطرنشان کرد: می‌طلبد که شهروندان در خرید‌های اینترنتی دقت بیشتری داشته باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا